Home > Algemeen > Jeugdwerk

Wat doen wij?

Jeugdwerk

Kinderen en jongeren horen er helemaal bij in de PKN Hervormde gemeente van Ermelo. Zij zijn niet alleen de gemeente van de toekomst, maar ook van nu. Daarom vinden wij het belangrijk om in de jeugd te investeren en initiatieven te ondersteunen. Jeugdwerk is niet alleen voor kinderen en jongeren die (vaak) in de kerk komen, maar ook voor alle kinderen en jongeren in en rond Ermelo. Iedereen is welkom!

Activiteiten voor de jeugd per wijk zijn bijvoorbeeld: kindernevendienst, zondagsschool, clubs, open jeugdwerk, jongerenreizen en jeugdkerk/jeugddiensten.

Maar ook gezamenlijk met andere wijken zijn er activiteiten, zoals: de Vakantie Bijbel Week, Passion Challenge, Kliederkerk, enzovoort.

Er is vaak een budget beschikbaar voor nieuwe ideeën en initiatieven. Heb je een idee? Neem dan contact op!

Jeugdwijkteam
Iedere wijk in de Hervormde Gemeente heeft een eigen jeugdwijkteam die in opdracht van de wijkkerkenraad het jeugdwerk vormgeeft en aanstuurt. Iedere wijk heeft ook één of meerdere jeugdouderlingen en/of diakenen. De jeugdwijkteams ontvangen budget voor het jeugdwerk in de wijk vanuit het gezamenlijke jeugdwerk.
Meer informatie over het jeugdwerk in de wijk is te vinden per wijkgemeente.

Contact jeugdwerk
Algemene Kerkenraad: email scriba.ak@hervormd-ermelo.nl