Home > Algemeen > Vakantie Bijbel Week

Wat doen wij?

Vakantie Bijbel Week

De Vakantie Bijbel Week is een week waarin we met kinderen bezig zijn met het evangelie. Dit doen we door middel van liedjes zingen, knutselen, luisteren naar verhalen uit de Bijbel en nog veel meer. De Vakantie Bijbel Week wordt altijd in de laatste week van de zomervakantie gehouden.

De Vakantie Bijbel Week is er voor alle kinderen van 4 tot en met 11 jaar (groep 1 t/m groep 8).
Kinderen die nog nooit iets gehoord hebben van het evangelie, maar ook kinderen die wel (eens of regelmatig) naar de kerk gaan, zijn van harte welkom.

Vrijwilligers gevraagd
Om ervoor te zorgen dat we heel veel kinderen kunnen ontvangen, zijn ook heel veel vrijwilligers nodig, die willen helpen met knippen en plakken, verhalen vertellen, limonade willen schenken of op de allerkleinste kinderen willen passen. Voor iedereen is er iets te doen dat bij hem of haar past!

Ter voorbereiding op de Vakantie Bijbel Week wordt een toerustings- en medewerkersavond georganiseerd om uitleg te geven over het thema van de week, informatie om de nieuwe vrijwilligers wegwijs te maken en om elkaar beter te leren kennen!

Meer informatie verschijnt te zijner tijd in het kerkblad en op de website.

Contact
De organisatie ligt in handen van de werkgroep Vakantie Bijbel Week en valt onder de verantwoordelijkheid van de Hervormde Gemeente (PKN) van Ermelo.
Informatie is te verkrijgen via  vbwermelo@gmail.com of gebruik te maken van het contactformulier.