Home > Zendingskerk > Wat doen wij?

De Zendingskerk

Wat doen wij?

De Zendingskerk is niet alleen op de zondagen actief, maar ook doordeweeks. Of je nou cursussen wilt volgen, zorg of hulp nodig hebt, mensen wilt leren kennen of je handen uit je mouwen wilt steken… Er is voor iedereen iets!

Bekijk de belangrijkste activiteiten in de agenda. Meer informatie vind je op deze website: kijk eens rustig rond. Zit er iets tussen waar je aan mee zou willen doen, of waar je meer van wilt weten? Laat dan een berichtje achter via het contactformulier.

Meedoen?!
Samen groeien en delen is een belangrijk onderdeel van het leven als christen. Daarom is onze kerk een gemeente van een open kerk, thema-avonden, geloofscursussen en gesprekskringen. Ook als gast ben je welkom.

Of u en jij nu voor het eerst langskomt (klik hier voor uitleg over de site) of al bekend bent met onze site, wij hopen dat wordt gevonden wat wordt gezocht.
.