Home > Westerkerk > Activiteiten

MRT
19.30 uur (zaal open 19.00 uur)
Kerkelijk Centrum

Theatervoorstelling Into the Air

De Praatpaal Ermelo organiseert een theatervoorstellig voor 12-20+ op zondag 19 maart in het Kerkelijk Centrum. Aanvang 19.30 uur.

Tijdens dit programma neemt No More Lies je mee op avontuur.

Een avontuur waarin ons een spiegel wordt voorgehouden: passie en passiviteit - vluchten en in beweging komen - stilte, storm, strijd en overwinning – keuzes en consequenties - oogkleppen en bewogenheid - opstandingsleven en vrijheid … mooie woorden … en in de praktijk?

In hoeverre krijgt God de ruimte om echt aan het werk te gaan in ons. In hoeverre willen we zelf de leiding in ons leven vasthouden en in hoeverre durven we ons door Gods Geest te laten leiden.

Een theaterstuk met humor, ernst, een traan en een lach … eye-openers met uitdagingen voor de praktijk van elke dag.

Ga de uitdaging aan, laat je meenemen: Into the Air!

Deel op Deel op

19.30 uur (zaal open 19.00 uur)
Kerkelijk Centrum

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk

minder