Home > Westerkerk > Activiteiten

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.

Deel op Deel op

Zoek activiteit

Van
Tot

AUG

Boeldag boekenverkoop

Het Boeldagcomité Ermelo organiseert van dinsdag 13 augustus t/m dinsdag 20 augustus 2024, (met uitzondering van zondag), een grote boekenverkoop, in de Immanuelkerk, gelegen nabij het station aan de Stationsstraat 137 in Ermelo.

Sla zeven dagen lang uw slag!

De opbrengst gaat zoals gewoonlijk naar de deelnemende kerken in Ermelo en andere goede doelen.

De boekenverkoop wordt gehouden op:
  • Dinsdag 13 augustus van 10.00 tot 20.00 uur Braderie
  • Woensdag 14 augustus van 10.00 tot 17.00 uur
  • Donderdag 15 augustus van 10.00 tot 17.00 uur
  • Vrijdag 16 augustus van 10.00 tot 17.00 uur
  • Zaterdag 17 augustus van 10.00 tot 17.00 uur
  • Zondag: 18 augustus gesloten
  • Maandag 19 augustus van 10.00 tot 17.00 uur
  • Dinsdag 20 augustus van 10.00 tot 20.00 uur Braderie

Enorme voorraad
Het gaat om een enorme voorraad boeken in goede staat, die voor kleine prijzen te koop zijn. Het aanbod is erg divers. De genres variëren van (streek)romans met klassiekers tot meer recente boekuitgaven. Ook thrillers maken deel uit van het aanbod. Omdat de voorraad boeken regelmatig wordt aangevuld loont het om gedurende deze week regelmatig even binnen te lopen!

Ook kinder- en jeugdboeken
Bovendien zijn er stripboeken te koop en boeken over reizen, vreemde talen, sport, historie, kunst, koken, muziek, hobby, planten, dieren, theologie tot medische onderwerpen. Ook literatuur en antiquarische boeken maken deel uit van het grote aanbod, net als kinder- en jeugdboeken, gedichtenbundels en LP's.

Voor meer informatie: Boeldagermelo.nl
Of volg ons op Facebook: Boeldag Ermelo
13 t/m 20 augustus
Immanuelkerk

minder
AUG

Boeldag boekenverkoop (laatste dag)

Sla zeven dagen lang uw slag!

De boekenverkoop wordt gehouden op:
  • Dinsdag 13 augustus van 10.00 tot 20.00 uur Braderie
  • Woensdag 14 augustus van 10.00 tot 17.00 uur
  • Donderdag 15 augustus van 10.00 tot 17.00 uur
  • Vrijdag 16 augustus van 10.00 tot 17.00 uur
  • Zaterdag 17 augustus van 10.00 tot 17.00 uur
  • Zondag: 18 augustus gesloten
  • Maandag 19 augustus van 10.00 tot 17.00 uur
  • Dinsdag 20 augustus van 10.00 tot 20.00 uur Braderie

Enorme voorraad

Ook kinder- en jeugdboeken

Voor meer informatie: Boeldagermelo.nl
Of volg ons op Facebook: Boeldag Ermelo
13 t/m 20 augustus
Immanuelkerk

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.