Home > Westerkerk > Activiteiten

SEP

Startavond huiskringen

Startavond huiskringen: 23 september 20:00 uur
Op maandag 23 september willen we met alle huiskringen en met iedereen die daar belangstelling voor heeft een gezamenlijke start maken. Het komend seizoen willen aan de slag gaan met het boekje dat vanuit het EW daarvoor is uitgegeven: ‘Dit is mijn lichaam – de kracht van samen geloven in een verbrokkelende samenleving’. Verschillende thema’s en onderdelen uit het boekje zullen in het nieuwe seizoen ook tijdens kerkdiensten aan de orde komen – daarmee willen we met elkaar werken aan een bredere opbouw van het Lichaam van Christus. De startavond staat in het teken om daarmee aan de slag te gaan!
Er zijn verschillende huiskringen waar voldoende ruimte is voor nieuwe mensen – en bij genoeg belangstelling kunnen er ook weer nieuwe huiskringen starten!
In de huiskringen draait het om groeien in geloof door samen het geloofsgesprek te voeren, om groeien in de ontmoeting met God en met elkaar. Heb je interesse om mee te gaan draaien, neem dan contact op met Joke Nijeboer of André Priem..

Deel op Deel op

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.

minder