Home > Westerkerk > Activiteiten

Schoenendoosactie

Schoenendoosactie weer van start

In deze spannende tijd zijn kinderen in noodsituaties en armoede extra kwetsbaar. Daarom doen wij als Westerkerk weer mee aan de Schoenendoosactie. Via de actie krijgen kinderen ver weg een schoenendoos vol bruikbare spullen. Voor hen is dat een onbetaalbaar cadeau.

Tijdens de Schoenendoosactie versieren kinderen en volwassenen een schoenendoos en vullen die met spulletjes die ze zelf gekocht of verzameld hebben: schoolspullen, verzorgingsartikelen, speelgoed en een knuffel. De dozen worden uitgedeeld in landen waar kinderen het moeilijk hebben. Als het toegestaan is in het land van bestemming, krijgen de kinderen ook een boekje met Bijbelse verhalen.

In een tijd waarin wij niet allemaal samen kunnen komen is het mooi om toch als gemeente de verbinding te zoeken en met elkaar de actie tot een succes te maken.

De schoenendoosactie ging zondag 20 september van start en wordt afgesIoten op zondag 1 november. U kan de dozen ook inleveren op woensdag  28 oktober tussen 15:00 en 17:00 uur.
In de tussenliggende periode kunt u een folder meenemen vanuit de hal van de kerk. In de folder staan alle opties genoemd voor het inleveren van de schoenendoos.

Een folder is ook te downloaden

Voor vragen:
Ton Bannink

Deel op Deel op

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.

minder