Home > Westerkerk > Activiteiten

FEB
20:00 inloop vanaf 19:45

Relatieavond

Sinds enkele jaren is het pastoraat in de gemeente ingedeeld in leeftijdscategorieën zodat het pastoraat aangepast kan worden aan de behoeftes. Bij het pastoraat in de wat oudere doelgroepen, ligt de nadruk wat meer op individuele bezoeken. Wij merken dat daar binnen de 18-44 jaar niet veel behoefte naar is. Er is wel behoefte aan betrokkenheid bij elkaar, ontmoeting en geïnspireerd worden. Dus dat willen we bieden in de volgende vorm.

Komend seizoen staan er 6 avonden gepland met diverse thema's. Deze avond kun je elkaar ontmoeten, elkaar inspireren, elkaar leren kennen. Maar natuurlijk ook zelf geïnspireerd worden door het thema, door elkaar en ook door een spreker die de avond zal leiden. We hebben de 6 avonden in 3 soorten verdeeld; relaties, opvoeding en geloofsverdieping. Wij hopen op deze manier voor eenieder iets te bieden.

Informatie volgt

Deel op Deel op

20:00 inloop vanaf 19:45

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.

minder