Home > Westerkerk > Activiteiten

10:00 – 15:30 uur
Online vanuit de Westerkerk

NewWine winterconferentie vanuit de Westerkerk

De Winterconferentie 2021 van New Wine wordt digitaal gehouden op zaterdag 6 maart 2021 en live worden uitgezonden vanuit de Westerkerk. New Wine is een beweging van kerken waarin die elkaar aanmoedigen, inspireren en toerusten om in de kracht van de Geest te getuigen van de komst van Gods Koninkrijk. Zelf maakte ik jaren geleden kennis met New Wine tijdens een predikanten-retraite in Houten.
Het thema van de conferentie is ‘Vergeving en innerlijke heling’ (Module 2 van de Ministrycursus die door New Wine wordt uitgegeven).
Sprekers zijn Agnes Huizenga en Philip Troost.
De conferentie wordt gehost door onze predikantenkerngroep Ermelo/Harderwijk, in het bijzonder de Westerkerk (PKN) in Ermelo en het Fonteinwerk (PKN) in Harderwijk. Ds. Henk Jansen en ik trekken hierin gezamenlijk op.
Het is jammer dat er geen mensen live aanwezig zullen kunnen zijn, maar het is toch mooi dat alles wel doorgang kan vinden.

Klik hier voor meer informatie.

Deel op Deel op

10:00 – 15:30 uur
Online vanuit de Westerkerk

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk

minder