Home > Westerkerk > Activiteiten

JUN
van 13 op 14 juni 2020
Kerkplein Westerkerk

Nacht Zonder Dak (nieuwe datum volgt)

Van als het weer kan zullen de tieners van de basiscatechese en de tieners van de jeugdclubs een nachtje in een kartonnen doos op het Mussenplein bij de Westerkerk gaan slapen om te ervaren hoe het is om te leven als de straatkinderen in Bolivia.
Daarvoor zoeken ze sponsoren en daarom zullen jullie af en toe een groepje tieners in de hal zien staan met sponsorformulieren ook kunt u ze sponsoren via de site www.nachtzonderdak.nl/ermelo. Met dat gesponsorde geld helpen ze de tieners die elke dag moeten leven in een kartonnen doos.
Ook zoeken we mensen die mee willen helpen met deze actie, door bijvoorbeeld te helpen met het ontbijt, of even iets lekkers brengen tijdens die avond. Of meewerken aan het programma. Of kan uw bedrijf ons sponsoren met een gift.
We kunnen dan een vermelding met logo op de website van Nacht Zonder Dak maken. Maar misschien heeft u zelf een leuk idee.
Zit je in groep 7 of 8 of in klas 1, 2, 3, 4 of 5 en wil je ook nog meedoen met Nacht Zonder Dak, dat kan.
U/Je kunt contact op nemen met ons, e-mail: nzdwesterkerk@gmail.com
Kijk eens op www.nachtzonderdak.nl/ermelo

De teams van de basiscatechese en de jeugdclub.

Voor meer informatie klik hier.

Deel op Deel op

van 13 op 14 juni 2020
Kerkplein Westerkerk

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk

minder