Home > Westerkerk > Activiteiten

rondom het indianenbos/ Oude Arnhemse Karweg

Kampvuuravond voor mannen

Goedenavond,

Wij hopen dat deze email jou in goede gezondheid mag bereiken! Met ons gaat het goed maar we missen zowel jullie, de kampvuuravond, de mooie gesprekken, de gezelligheid, de sprekers maar ook het lekkere eten op de avonden.
Met deze zin opende ik in April 2020 mijn mailtje aan jullie niet wetende dat we elkaar 1 jaar later nog steeds niet hebben kunnen treffen. Maar daar gaan we verandering in brengen. Wij hebben een Corona proof variant opgezet waarbij we jullie in 2 tallen op pad sturen voor een gesprek, een overdenking en vast ook nog wel iets lekkers. Om jullie alvast een beetje op te warmen hebben we een korte promo film gemaakt:

Uitnodiging kva 18 mei

Gezien de afstand die we tot elkaar houden gaan we niet rondom een kampvuur staan, maar maken we in 2-tallen een wandeling. Geen vuur helaas, maar wat niet ontbreekt: Een mooie overdenking en goede zorg voor de inwendige mens :). Heb jij zin in een mooie wandeling, een goed gesprek? Meld je dan aan via onderstaande link:

Inschrijven

Je kunt je solo aanmelden, dan wordt je tijdens de avond "gekoppeld" aan een reisgenoot. Leuk toch? Je mag je ook als tweetal aanmelden. Geef dan het opmerkingenveld aan wie jij nog meer aanmeldt. Dus dan wordt het één aanmelding voor 2 personen. Er zit wel een max. aan het aantal deelnemers gezien de startijden die we hebben icm de route.

De wandeling start tussen 19:30 en 20:15. Wij geven je per mail de starttijd door. Probeer zo strak mogelijk op de doorgeven starttijd te verschijnen bij de start. Dit voorkomt groepsvorming. De exacte startlocatie (rondom het indianenbos/ Oude Arnhemse Karweg) krijg je ook per mail door.

Het programma duurt ongeveer 1,5 uur.

Inschrijven kan t/m 12 mei ivm de planning en de boodschappen.

Vuur en vriendschap

Met als motto "Geef een man een vuurtje en wat te drinken en hij weet wat de bedoeling is" ben je elke derde dinsdagavond van de maand (september t/m juni) welkom voor een avond met een vuurtje, drankje, gezelligheid, vriendschap en inhoud. Een plek om te praten, te luisteren en je verhaal te kunnen doen.

Zie ook de pagina over de kampvuuravonden.

Deel op Deel op

Graag inschrijven
rondom het indianenbos/ Oude Arnhemse Karweg

Zoek activiteit

Van
Tot

MEI

Seniorenmiddag

Lekkere Lente Lunch!

U wordt uitgenodigd om samen te genieten van een lekkere lentelunch!
Op donderdag 16 mei is het zover.

Alle senioren (jong, ouder en nog iets ouder) zijn weer hartelijk welkom vanaf 12.15 uur in de ons inmiddels zo vertrouwde Vleugel!

Let op: op de vorige seniorenmiddag deelden we mee dat de eerstvolgende datum dinsdag 14 mei zou zijn. Door allerlei omstandigheden hebben we dit moeten veranderen.

De juiste datum is nu: DONDERDAG 16 MEI.

Opgave voor deze lunch is niet nodig. We rekenen er gewoon op dat u komt!

Met groet van de voorbereidingscommissie.
12.15 uur
Westerkerk, De Vleugel

minder
DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk

meer