Home > Westerkerk > Activiteiten

Wijngaard Telgt

Gemeentezondag

Informatie startzondag 19 september
In het vorige kerkblad schreven we al, dat we dit teruggrijpen naar een goed bevallen formule van enkele jaren geleden. We beginnen met een dienst in wijngaard Telgt. Deze begint om 10.30 uur. De fiets en de auto worden gewoon op het kerkplein geparkeerd, waarna u even oversteekt naar de wijngaard. Is dit stukje lopen voor u niet mogelijk, dan kunt u vragen om een parkeerplekje bij de wijngaard. Als u zelf geen stoeltje of kleed kunt meenemen, zorgen wij daar voor.
Opgeven of informatie bij Helen Arends.

U hoeft zich niet op te geven voor de dienst in de open lucht. U bent gewoon als vanouds welkom. Voor de dienst in de wijngaard neemt u zelf een stoeltje of kleed mee. Er is geen kindernevendienst en geen oppas. Wij komen met z’n allen bij elkaar in de wijngaard.
Het is niet de bedoeling tussen de wijnstokken te gaan lopen. Ouders let s.v.p. zelf even op de kinderen.

Na de dienst gaan we terug naar het kerkplein. Daar staat de koffie klaar. Na de koffie is er een heuse barbecue. Voor de kinderen staat het springkussen weer klaar. Opgeven is ook hier niet nodig. Van harte welkom.
Degenen die iets lekkers meenemen voor bij de koffie of een salade bij de barbecue kunnen dit voor de dienst afgeven in de kerk.

En als het koud en regenachtig is? We zijn niet van suiker en kunnen wel wat hebben, maar als het echt tegen zit gaat de dienst in de wijngaard niet door. U wordt dan geïnformeerd via de app-groepen en een bericht van de nieuwsbrief. We houden dan in ieder geval een dienst in de kerk.

Tot slot: Een startzondag kost natuurlijk ook meer dan een “gewone” zondag. Bij de uitgang van de wijngaard staat de bekende melkbus. Mogen wij op uw bijdrage rekenen?

Deel op Deel op

10.30 uur
Wijngaard Telgt

Zoek activiteit

Van
Tot

DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk

minder