Home > Algemeen > Kerkblad

Kerkblad

De informatie in het kerkblad is samen met de website de schakel tussen u en uw (wijk)gemeente. Het kerkblad van de PKN Hervormde Gemeente te Ermelo verschijnt één maal per twee weken. Het Kerkblad is ook verkrijgbaar in gesproken leesvorm.

Kopij
Kopij kan worden ingeleverd uiterlijk vrijdags om 12.00 uur voor de week van verschijning en kan worden gemaild naar kerkblad@hervormd-ermelo.nl of door gebruik te maken van het contactformulier.

Vragen, opmerkingen en suggesties kunt u telefonisch, per mail of via het contactformulier doorgeven aan:
  • mevrouw M. Kraaij (0341-422485)
Abonnement
De abonnementsprijs van het kerkblad is € 22,50 per jaar.

Voor abonnementen, advertenties en bezorging kunt u bij het Kerkelijk bureau terecht. Een abonnement op het kerkblad is schriftelijk per post of e-mail bij het Kerkelijk Bureau aan te vragen. Ook kunt u op contactformulier klikken.