Home > Zendingskerk > Activiteiten

APR

Vesper - elke laatste zondagmiddag van de maand

Elke laatste zondag van de maand (m.u.v. juli) is er in de Zendingskerk om 17.00 uur een vesper. Een inspirerende viering in het teken van stilte en stilstaan, samen zingen en luisteren, inspiratie opdoen en bidden.
Iedereen is welkom! Na de vesper is er soep met brood en kun je nog even napraten.

Dit jaar staat elke vesper in het teken van een inspirerende persoon. Wil je weten wie er deze keer centraal staat, volg ons dan op Facebook.com/Zendingskerk. Liever een mailtje ontvangen met een uitnodiging? Stuur dan een mailtje naar vesperzendingskerk@gmail.com. Hier kun je ook terecht als je vragen hebt.

Deel op Deel op

Zoek activiteit

Van
Tot

MEI

Kerkcafé, donderdag 16 mei a.s. van 10.00 – 12.00 uur

Op deze datum is er weer Kerkcafé in de consistorie van de Zendingskerk. Iedereen is van harte welkom; we zitten gezellig bij elkaar aan tafels. U hoeft zich niet aan te melden. De koffie staat voor u klaar!

Donderdag 16 mei a.s. van 10 - 12 uur

minder