Home > Zendingskerk > Activiteiten

Preek van de Leek

Samen met Zininhetbos organiseert de Zendingskerk dit jaar drie keer een preek van de leek. Leiders uit diverse maatschappelijke sectoren beklimmen voor één keer de kansel. Op zondag 20 oktober a.s. om 16.00 uur is dit Mathilde Stam, directeur-bestuurder van Welzijn Ermelo. Na afloop kunnen we over de preek van de leek doorpraten en is er een borrel. Van harte welkom.
Meer informatie vinden jullie in deze flyer

Deel op Deel op

Zoek activiteit

Van
Tot

Agenda op vernieuwde website

Er komt een nieuwe website per 1 december 2024 . Alle activiteiten van de Zendingskerk staan daar nu al op een rij.
Ga naar: https://sites.google.com/view/zendingskerk/hartelijk-welkom

minder

Kerkcafé, donderdag 17 oktober a.s. van 10 – 12 uur

Op deze datum is er weer Kerkcafé in de consistorie van de Zendingskerk. Iedereen is van harte welkom; we zitten gezellig bij elkaar aan tafels. U hoeft zich niet aan te melden. De koffie staat voor u klaar!

Donderdag 17 oktober a.s. van 10 - 12 uur

Preek van de Leek