Home > Zendingskerk > Activiteiten

Zaterdag 22 juni

Open kerk - Fête de la Musique

Zendingskerk open voor optredens in verband met festival Fête de la Musique.

Een niet meer weg te denken muziekfeest in ons mooie dorp waar liefhebbers van heinde en ver komen, om te genieten van de vele optredens variërend van zang, dans en cabaret.
Het is voor de bezoeker ook kosteloos en men kan de hele dag door genieten van al het moois wat de ongeveer 1200 deelnemers laten zien en horen.

Fête de la Musique Ermelo is elk jaar op de zaterdag het dichtst bij 21 juni. Dat is de dag waarop het in Frankrijk elk jaar gevierd wordt.

Het programma is alsvolgt:

11.00 – 11.45 Gitaarschool Codes Amis / orkest
12.00 – 12.45 Oldies but Goldies / koor
13.00 – 13.45 Cantiamo / koor
14.00 – 14.45 Sing 4 Fun / koor
15.00 – 15.45 De Heeren van Nunspeet / koor
16.00 – 16.45 Cantiamo / koor

Hartelijk welkom op zaterdag 22 juni 2019 in Ermelo.

Vive la Musique!!

Deel op Deel op

Zaterdag 22 juni

Zoek activiteit

Van
Tot

MEI

Kerkcafé, donderdag 16 mei a.s. van 10.00 – 12.00 uur

Op deze datum is er weer Kerkcafé in de consistorie van de Zendingskerk. Iedereen is van harte welkom; we zitten gezellig bij elkaar aan tafels. U hoeft zich niet aan te melden. De koffie staat voor u klaar!

Donderdag 16 mei a.s. van 10 - 12 uur

minder
MEI

Vesper - elke laatste zondagmiddag van de maand

Elke laatste zondag van de maand (m.u.v. juli) is er in de Zendingskerk om 17.00 uur een vesper. Een inspirerende viering in het teken van stilte en stilstaan, samen zingen en luisteren, inspiratie opdoen en bidden.
Iedereen is welkom! Na de vesper is er soep met brood en kun je nog even napraten.

Dit jaar staat elke vesper in het teken van een inspirerende persoon. Wil je weten wie er deze keer centraal staat, volg ons dan op Facebook.com/Zendingskerk. Liever een mailtje ontvangen met een uitnodiging? Stuur dan een mailtje naar vesperzendingskerk@gmail.com. Hier kun je ook terecht als je vragen hebt.
zondag, 17.00 uur

Open Kerk Concert