Home > Westerkerk > Week van gebed 2019

Gebed

Week van gebed 2019

'Recht voor ogen’ is het thema voor de Week van Gebed voor de eenheid van de christenen.

Op zondag 20 januari is er om 17.00 uur een gebedsdienst: een gezamenlijke viering in de Immanuelkerk. Voorganger is ds. Henk Jansen, in samenwerking met vertegenwoordigers uit andere kerkgenootschappen.

Vervolgens zijn er vijf gebedsbijeenkomsten doordeweeks, dagelijks van 19.30 tot 20.30 uur:
  • Maandag 21 januari, R.K. parochie, Goede Herderkerk, Smidsweg 20
  • Dinsdag 22 januari, Immanuëlkerk, Stationsstraat 137
  • Woensdag 23 januari, Westerkerk, Oude Nijkerkerkerweg 4
  • Donderdag 24 januari, Nederlands Gereformeerde Kerk, Van Beekweg 15 – dit keer een soort ‘gebedsconcert’, een mix van liederen, gebedsmomenten, stiltemomenten.
  • Vrijdag 25 januari, De Voorhof, Christelijk Gereformeerde Kerk, Frederik Hendriklaan 11.
Er wordt elke dag rondom een ander thema gebeden, in een vaste orde van dienst, waarbij iedereen op eigen wijze een gebed kan inbrengen.

Zie ook www.sites.google.com/interkerkelijkgebed.com/ermelo van de Interkerkelijke Gebedsgroepen Ermelo