Home > Westerkerk > Vanuit de kerkenraad 16-5-2024

Vanuit de kerkenraad

16 mei 2024

Donderdagavond 16 mei jl. kwam de kerkenraad bijeen. We hebben nagepraat over de mooie jeugd/kinderdienst van afgelopen zondag. Wat mooi om te zien wat er allemaal beleefd wordt met de kinderen.

Binnen onze gemeente heeft zich een jeugdgroep gevormd die Ermelo breed jeugdavonden wil organiseren ‘JEEJ’ (jong Ermelo en Jezus). De eerste avond was op 26 mei. Ben of ken je jeugd van 16+ dan ben je van harte welkom in deze groep! Neem contact op met Gerco vd Brink als je meer info wil. De kerkenraad is dankbaar voor dit initiatief.

Een terugkerend onderwerp op de vergadering is het invullen van de openstaande vacatures. Dit blijft een lastig punt. Hoewel we ons ook gezegend voelen met nieuwe potentiele leden.

Degene die de enquête hebben ingevuld willen we hartelijk bedanken. De uitslagen hebben we geanalyseerd en besproken. Op 23 mei is er een gemeenteavond geweest met ongeveer 55 gemeenteleden. Op deze avond hebben wij uitleg gekregen over de enquête en deze d.m.v. aanvullende vragen verder met elkaar besproken.

Onze volgende vergadering is op 20 juni. De laatste vergadering alweer voor de zomer.