Home > Westerkerk > Vanuit de kerkenraad 16-3-2023

Vanuit de kerkenraad

16 maart 2023

Op 16 maart kwamen we als kerkenraad bij elkaar.

We blikten terug op de ontmoetingsavonden, die als waardevol werden ervaren. Tijdens de avonden kwam de viering van het Heilig Avondmaal ter sprake. Ook de rol die kinderen daarin hebben. Volgend jaar komen we daar in de kerkenraad op terug.

Er wordt een start gemaakt met het bouwen van de consistorie op de plek van de oude keuken. Wanneer dat alles klaar is gaan we ons richten op het liturgisch centrum.

Twee paasdag is er een ontmoeting met de wijk. U bent hierover elders geinformeerd.

De verbondenheid met de kerkelijke gemeente op Texel komt tot uiting door een groepje mensen die daar in april gaat klussen.

Het thema homoseksualiteit heeft uiteraard onze blijvende aandacht. U wordt hierover apart geïnformeerd.