Home > Westerkerk > Vanuit de kerkenraad 19-1-2023

Vanuit de kerkenraad

19 januari 2023

Op 19 januari kwamen we als kerkenraad bij elkaar en spraken onder andere over de volgende zaken:
  • Het gebruik van energie blijft onze aandacht houden. Dit geldt overigens ook voor de andere kerkgebouwen.
  • Er wordt op heel korte termijn gekeken wat er met alle stoelen gaat gebeuren die "over" zijn uit de kerkzaal. Er zal flink opgeruimd gaan worden.
  • Er wordt nagedacht hoe invulling te geven aan activiteiten rondom Pasen.
  • Binnenkort zijn de ontmoetingsavonden in de wijk waar alle leden voor uitgenodigd zijn.
  • Het doel voor de opbrengst van de zendingsbussen van november en december zal zijn "Stichting Red een kind".
  • De Scipio App werd geĆ«valueerd en zal blijven bestaan. Het is onze wens dat meer mensen mee gaan doen als gebruiker.
  • Er is contact geweest tussen mensen van de verschillende wijken over de opzet van middagdiensten op de zondag. Dit wordt verder uitgewerkt.
De volgende vergadering van de kerkenraad is donderdag 16 februari.