Home > Westerkerk > Kerkbalans 2020

Wat doen wij?

Kerkbalans 2020

Als Westerkerk zijn we al weer druk bezig met de voorbereidingen van de actie kerkbalans 2020 die in week 4 en 5 (van 18 tot en met 31 januari) zal plaatsvinden.

Voor iedereen is de kerk op een andere manier van waarde. Gemeenten krijgen geen subsidie. Om te kunnen bestaan hebben kerken een financiële bijdrage nodig van hun leden. Zo blijven ze van waarde voor hun leden en de samenleving. ‘Geef voor je kerk’ is het thema voor Actie Kerkbalans 2020.

Dit jaar is er echter een nieuwe manier waarop u uw giften voor 2020 kenbaar kunt maken: via de website van de kerk.

Als u op deze link klikt, kunt u met uw postcode, huisnummer, geboortedatum en lidmaatschapsnummer inloggen. U ziet wat u vorig jaar hebt toegezegd en kunt direct uw toezegging voor 2020 invullen.

Op deze manier kunnen we eenvoudiger de actie tot een goed einde brengen. Het scheelt veel enveloppen en papierwerk. En natuurlijk hebben we minder mensen nodig die eind januari langs de deuren gaan om enveloppen te bezorgen.

Natuurlijk mag u er ook voor kiezen om de envelop te ontvangen en op de oude manier uw toezegging kenbaar te maken.