Home > Westerkerk > Communicatie

Wat doen wij?

Let op: nieuw e-mailadres voor alle redacties:
pr.wk@hervormd-ermelo.nl

In de Westerkerk hebben we verschillende manieren om de gemeente te informeren.
  • Het kerkblad verschijnt tweewekelijks. In dit kerkblad is een rubriek met wijknieuws vanuit de Westerkerk opgenomen.
  • U kunt zich abonneren op de nieuwsbrief. Deze verschijnt wekelijks in uw e-mail.
  • Op dit moment loopt er een pilot met de Scipio-app. Ook in deze app verschijnt nieuws.
  • Tijdens de dienst zijn er de afkondigingen, samengesteld door de dienstencoördinator.
  • Voor en tijdens de dienst wordt er gebruik gemaakt van schermen in de kerkzaal voor de orde van dienst maar ook voor informatie.
  • We hebben een facebookpagina en instagramaccount.
  • En er is uiteraard deze website.
Er is een centraal punt voor het aanleveren van kopij: pr.wk@hervormd-ermelo.nl. Heeft u informatie die u in de gemeente wil delen? Geef het door via dit e-mailadres. Houd daarbij rekening met onderstaande punten.
  • De afkondigingen zijn alleen bedoeld voor informatie die direct met de dienst te maken heeft en kanselboodschappen vanuit de kerkenraad en Algemene Kerkenraad.
  • Informatie voor het beamteam uiterlijk donderdag 20.00 uur aanleveren. Daarnaast heeft het beamteam een aantal wensen ten aanzien van de aan te leveren documenten. Zie de pagina van het beamteam voor meer informatie.
  • De nieuwsbrief is bedoeld voor korte stukjes tekst. Te lange stukken tekst plaatsen we op de website; in de nieuwsbrief komt dan een verkorte versie en een link naar de website. Uiteraard stellen we het op prijs als u hier zelf rekening mee houdt door bijvoorbeeld een lange en korte variant aan te leveren. Aanleveren kopij uiterlijk donderdag 19.00 uur.
  • Teksten worden in principe in één editie van de nieuwsbrief opgenomen. Meerdere weken achter elkaar dezelfde tekst blijkt in de praktijk niet effectief.
  • Voor de aanleverdata van kopij voor het kerkblad zie het wijkbericht in het kerkblad.
  • Pastoralia graag uiterlijk vrijdag voor 12.00 uur door­geven aan ds. André Priem.
  • Lever op tijd aan zodat men de gelegenheid heeft de informatie te verwerken.