Home > Westerkerk > Bulgarije 2020: oliebollen

Bulgarije 2020

Oliebollen

Ook dit jaar worden er weer heerlijke oliebollen gebakken en dit jaar voor de tieners die naar Bulgarije gaan.
Deze oliebollen worden gebakken op maandag 30 december volgens een fantastisch recept van familie Rozendaal
U kunt deze bestellen via e-mail
Vanaf zondag 1 december liggen er na de dienst inschrijfformulieren in de hal. Hier kunt u ook uw bestelling op intekenen.
U heeft al 10 oliebollen voor €.7,50
De oliebollen worden vers gebakken.

Voor mensen die fysiek niet in staat zijn de oliebollen op te halen kunnen we ze gratis thuis bezorgen.

Nog even een tip voor het bewaren en opwarmen: Wanneer de oliebollen afgekoeld zijn de oliebollen in een plastic zak doen, dan blijven ze langer vers.
Wanneer u ze wilt opwarmen kan dat het best in de voorverwarmde oven. 10 minuutjes op 180 graden.
Eet smakelijk!

Ze kunnen op maandag 30 december tussen 11.00 en 16.00 uur worden opgehaald aan de Watervalweg 165.

Alvast bedankt voor uw bestelling!
Het oliebollen team, Westerkerk.