Home > Westerkerk > Bulgarije 2018

Jeugdwerk

Bulgarije 2018

Dit jaar gaan we in de herfstvakantie met de jeugd (16-25 jr) uit de Westerkerk naar Bulgarije.
We gaan daar o.l.v. de christelijke hulpverleningsorganisatie Mission Possible de Roma in Bulgarije een handje helpen en kinderwerk doen.

We hebben met dertien tieners en vier volwassenen het afgelopen jaar acties gehouden om geld in te zamelen voor deze reis. We hebben oliebollen gebakken, boeken verkocht, een stamppottenbuffet, dienstenveiling en een concert met Kees Kraayenoord gehouden, we hebben auto’s gewassen en nog wat kleine acties gedaan. Dit alles heeft ons tot nu toe zo’n €14.000 opgeleverd. Hier zijn we heel blij mee!

Als we meer geld inzamelen dan benodigd is voor deze reis, zal het overschot gedoneerd worden aan Mission Possible Nederland.

Aan het einde van de dienst op 14 oktober willen we de jongelui en de leiding die naar Bulgarije gaan uitzegenen. We vertrekken op de vroege ochtend van zaterdag 20 oktober naar Karlovo. In Hristo Danovo zullen we aan het werk gaan in en om de kerk: schilderen, stuccen, kinderwerk doen.
Een prachtige uitdaging. We bidden dat het in alle opzichten een gezegende reis zal mogen zijn, voor de medebroeders en -zusters bij wie we te gast zullen zijn, voor een ieder die we zullen ontmoeten en voor ons als groep zelf.
Bidt u mee?