Home > Westerkerk > Activiteiten

OKT
Oude Kerk

Clubavond Step forward (16+)

Club 16 plussers
Voor de 16+ club zijn we de afgelopen tijd druk bezig geweest met zoeken naar leiding en het vinden van een manier om toch club aan te kunnen bieden aan de tieners van deze groep.
Omdat er ook in de Oude Kerk een probleem is met leiding zijn we met elkaar in gesprek gegaan om te kijken of we de groepen samen kunnen voegen zodat we toch door kunnen. Mooie bijkomstigheid is dat we hiermee het jeugdwerk wat over de kerkmuren heen kunnen tillen en de jongeren ook leeftijdsgenoten van andere kerken ontmoeten en leren kennen.

Op 11 oktober aanstaande komen we met beide groepen bijeen om met elkaar na te denken over de wensen van de tieners zelf en ook de vorm van of en hoe we mogelijk samen kunnen voegen, geheel of gedeeltelijk.

De tieners van de Stepsgroep van afgelopen seizoen worden hier voor uitgenodigd.
Ben je (of is uw zoon/dochter) vorig jaar niet naar club geweest maar wil je/hij/zij wel aansluiten bij deze avond en meedenken? Van harte welkom! 11 oktober van 20.15 - 21.30 uur in de Oude Kerk.

Klik hier voor meer informatie.

Deel op Deel op

Oude Kerk

Zoek activiteit

Van
Tot

MEI

Seniorenmiddag

Lekkere Lente Lunch!

U wordt uitgenodigd om samen te genieten van een lekkere lentelunch!
Op donderdag 16 mei is het zover.

Alle senioren (jong, ouder en nog iets ouder) zijn weer hartelijk welkom vanaf 12.15 uur in de ons inmiddels zo vertrouwde Vleugel!

Let op: op de vorige seniorenmiddag deelden we mee dat de eerstvolgende datum dinsdag 14 mei zou zijn. Door allerlei omstandigheden hebben we dit moeten veranderen.

De juiste datum is nu: DONDERDAG 16 MEI.

Opgave voor deze lunch is niet nodig. We rekenen er gewoon op dat u komt!

Met groet van de voorbereidingscommissie.
12.15 uur
Westerkerk, De Vleugel

minder
DEC

Zie de agenda in de Scipio-app voor alle activiteiten

Een compleet en actueel overzicht van activiteiten vindt u in de Scipio-app.
Westerkerk