Home > Westerkerk > Voedselbank

Inzamelingsacties

Voedselbank

Als gemeenteleden van de Westerkerk worden we eens in de paar maanden uitgenodigd om een bijdrage te leveren aan mensen die het financieel moeilijk hebben.
U kunt dan meehelpen om de kratten te vullen door de producten mee te nemen die op dat moment worden gevraagd. Dit wordt aangegeven via de nieuwsbrief en via het kerkblad.
De punten van Douwe Egberts kunt u ook inleveren. Dan sparen we samen voor koffie voor de voedselbank.
In de hal van de kerk staan kratten waarin u de producten kunt deponeren, maar u kunt uiteraard uw product ook geven aan een diaken die daar aanwezig is.

Eén keer per jaar is er bij de Plus-supermarkt een actie waarbij u kunt sparen voor een voedselpakket. Ook  bij de Westerkerk sparen we samen deze zegels, zodat we die pakketten kunnen doneren aan de voedselbank.

Wij hopen dat u mee wilt doen met deze concrete vorm van hulpverlening.
Alvast bedankt namens de diakenen van de Westerkerk.