Home > Nieuwe Kerk > Verenigingen

Wat doen wij?

Verenigingen

Vrouwenkring "Open Vensters"
Deze kring is voor alle vrouwen die zich – samen met anderen - willen verdiepen in de Bijbel. Eén keer in de twee of drie weken komt deze kring op woensdagmorgen in ’t Venster bij elkaar, van 9.15-11.15 uur.

Mannenvereniging "Onderzoekt de Schriften"
Op de mannenvereniging vinden in het winterseizoen bijbelonderzoeken plaats.Deze worden gehouden op dinsdagavond, om de 2 weken, van 19.30 - 21.30 uur.

Hervormd Kerkkoor
Houdt u van het zingen van geestelijke liederen? Dan bent u van harte uitgenodigd om mee te zingen in het Hervormd Kerkkoor. We bieden u dan de mogelijkheid om uw talenten op dit gebied te gebruiken.

Gospelkoor 'The Witnesses' (15 jaar en ouder)
The Witnesses is een gospelkoor met jonge, enthousiaste mensen die samen door middel van zang en muziek het Evangelie van Jezus wil uitdragen.