Home > Kerkelijk Centrum > Wie zijn wij?

Kerkelijk Centrum

Wie zijn wij?

Wij zijn een gemeenschap van gelovigen, door Jezus Christus geroepen en met Hem verbonden. Wij geloven dat Jezus Christus op aarde gekomen is en gestorven is voor onze zonden. In gehoorzaamheid aan Gods Woord en gedreven door de Heilige Geest willen wij met hart en handen Zijn volgelingen zijn en dat ook uitstralen naar anderen toe.

U bent iedere zondagmorgen van harte welkom om een kerkdienst bij te wonen. Deze dienst op de zondag begint s morgens om 9:30.
Voor de Avondmaalsvieringen is er één maal per kwartaal ook een
middagdienst, deze dienst begint om 17.00 uur.

In de morgendienst zingen wij regelmatig uit verschillende liedbundels zoals: Liedboek voor de Kerken en Op Toonhoogte. Alle liederen worden geprojecteerd op de witte muur achter het liturgisch
centrum, uitgezonderd bij de middagdiensten.
Voor gasten zijn er liedboeken voorhanden, ze liggen bij de ingang van de
kerkzaal.

Voor de kinderen in groep 1 t/m 6 is er kindernevendienst, de kinderen van groep 7 en 8 volgen dan basiscatechese. Voor de allerkleinste hebben wij oppas.

Voor mensen met een zichtbeperking hebben wij ook de liederen in braille.

Naast de kerkdiensten op zondag zijn er ook diverse kringen waar men vaak ook samenkomt voor ontmoeting en diepgang.