Home > Kerkelijk Centrum > bijbelkring gemeenteproject Feest van Genade

Bijbelkring Feest van Genade

bijbelkring gemeenteproject Feest van Genade

Van 3 maart tot 21 april 2019 zullen we samen zeven weken lang met elkaar optrekken om te groeien in onze relatie met God en met elkaar, aan de hand van zes thema’s rond het feest van genade. Naast de themadiensten op zondagmorgen en de mogelijkheid om thuis in de stille tijd hier mee bezig te zijn, kunt u zich opgeven voor een tijdelijke gesprekskring.

Elke week komen de kringen een dagdeel bij elkaar om door te spreken over het thema. U kunt zich eenvoudig digitaal aanmelden voor een projectkring. Op het formulier kunt u, uw eerste en tweede dagdeelkeuze aangeven. Over enkele weken wordt aan u doorgegeven op welk dagdeel u ingedeeld bent. Jongeren vanaf 16 jaar kunnen zich ook samen op één formulier opgeven. U kunt zich tot 10 februari a.s. aanmelden.
Voor aanmelden klik op aanmeldformulier

Van harte welkom op één van de kringen om door te praten over de thema’s. We rekenen op uw komst!