Home > Kerkelijk Centrum > Catechisatie

Catechisatie

Voor catechese hanteren wij verschillende methodes voor verschillende doelgroepen:

Voor de kinderen in de leeftijd van 10 t/m 12 jaar is er ‘On-Track’ . Dit wordt gegeven tijdens de ochtenddiensten.

Voor de jongeren in de leeftijd van 12 t/m 16 jaar is er wekelijks ‘Follow-Me’ in de zalen van het Kerkelijk centrum. Er is een gemeenschappelijke inleiding en vervolgens gaan de jongeren onder leiding van mentor in groepen uiteen. Een aantal keer per seizoen is er een gezamenlijke maaltijd, één keer per seizoen een spreker over een onderwerp wat de jongeren aanspreekt, een kerstdiner en een afsluitende activiteit.

Voor de 16+ jongeren is er Follow Me next. De mentoren ontvangen een groep jongeren thuis en gaan in gesprek over bijbel, geloof en zingeving.

Als gemeente bieden we elk jaar de mogelijkheid tot het volgen van belijdenis catechese. Klik hier voor meer informatie.