Home > Kerkelijk Centrum > Belijdeniscatechese

Belijdeniscatechese

Belijdenis doen

Ook dit seizoen start er weer een belijdenisgroep. Hierbij alvast een uitnodiging, aan iedereen die nog geen belijdenis heeft gedaan, jong en oud. Binnenkort willen we de eerste avond plannen. Aansluiten betekent niet automatisch dat je dan ook belijdenis moet gaan doen. Je kunt ook meedraaien, als je nog niet zeker weet of je al zover bent. Het is in ieder geval een verdieping van je geloof. En het is mooi om daar met anderen over door te spreken. Mocht je vragen hebben, trek dan gerust aan de bel. Overigens is belijdenis doen niet aan leeftijd gebonden. Je hoeft geen 18 te zijn, en na je 80e kan het ook nog.