Home > Kapel > Wat doen wij?

de Kapel

Wat doen wij?

Scipio
Informatie en nieuwsbrieven kunt u lezen in de app Scipio.  Wilt u als lid van de gemeente hier gebruik van maken, mail het  aan de scriba (scriba.kapel@hervormd-ermelo.nl)

Kerkdiensten

De kerkdiensten vinden iedere zondagochtend plaats. Deze zijn ook thuis te beluisteren. Voor de actuele aanvangstijd zie de agenda.

Kapel Staverden
Zondags om 09.00 uur en 10.30 uur aan de Staverdenseweg te Ermelo. We zingen de psalmen ritmisch en uit Weerklank. We lezen uit de herziene Statenvertaling.

Bijbelstudiekring
Binnen de wijkgemeente hebben we verschillende bijbelkringen, die zo'n 8 รก 9 keer per winterseizoen samenkomen.

Gebedskring
Op de gebedskring wordt gebeden voor met name zaken die spelen in de gemeente. Meer informatie vind je op de website bij Gebedskring.

Jeugdwerk
Het jeugdwerk maakt onderdeel uit van de Hervormde gemeente van Ermelo. Vanuit de kerkenraden wordt hier vorm aan gegeven door jeugdambtsdragers: jeugdouderlingen en jeugddiakenen. Naast de individuele opdracht van pastoraat en diaconaat, wordt door hen gezamenlijk leiding gegeven aan het jeugdwerk via het jeugdwijkteam.
Activiteiten in de wijk zijn zondagsschool, jeugddiensten, singafters, clubs, catechese, ontmoetingsavonden
We vinden het jeugdwerk erg belangrijk. De jeugd is niet alleen de kerk van de toekomst, maar ook de kerk van nu. Zie de pagina van het jeugdwerk voor meer informatie.

Ouderencontactmiddag
Voor de ouderencontactmiddag krijgen alle senioren een persoonlijke uitnodiging. De middagen worden gehouden in 't  Schooltje.