Home > Vorming en Toerusting > Informatie

seizoen 2020-2021

AANMELDING
In verband met de corona-maatregelen is het noodzakelijk dat u zich tenminste één week van tevoren aanmeldt en dat u gezond bent. In de kerkgebouwen gelden de bekende regels, handen ontsmetten, afstand houden, toegewezen zitplaatsen, 1,5 meter afstand etc.
Er is één centraal adres voor het aanmelden. Elke lezing/leerkring of excursie heeft een nummer. Dit staat onderaan de bladzijde waarop het onderwerp wordt beschreven. De nummers staan ook op de pagina "Wat doen wij".
U kunt zich op de volgende wijzen aanmelden.
  • per e-mail: aanmelden@leerhuisermelo.nl, of
  • via het formulier op deze website.
Vermeld uw naam, emailadres en telefoonnummer en de naam en het nummer van de lezing, leerkring of excursie. Geef ook aan als u met meerdere personen uit één huishouden komt.
U krijgt na opgave een ontvangstbevestiging. Zijn er bijzonderheden of wordt het beschikbare aantal plaatsen overschreden dan nemen wij contact met u op. Hebt u na 3 dagen niets ontvangen, dan is uw aanmelding niet binnengekomen.

Wilt u bij verhindering ons s.v.p. even informeren.

BIJDRAGE
Voor elke lezing/bijeenkomst wordt een bijdrage in de kosten gevraagd van € 5,00. Zo mogelijk gepast te betalen bij de ingang. Voor enkele activiteiten geldt een hogere bijdrage, dit staat erbij vermeld. Bij aanmelding hoort u hoe en wanneer dit (eventueel vooraf) betaald kan worden.

INFO
Voor algemene informatie, vragen en opmerkingen kunt u ons ook een mailbericht sturen op info@vormingentoerusting.com of via het contactformulier op deze website.