Home > Oude Kerk > Wat doen wij?

Oude Kerk

Wat doen wij?

Als gemeente van de Oude Kerk staan we ervoor, dat op de zondag erediensten worden georganiseerd om ons geloof uit te spreken en uit te diepen.

Daarnaast worden in en rond ons oude kerkgebouw ( en in "De Hoeve") op zondag en door de week vele activiteiten georganiseerd.
Onze dominee zei onlangs: "U moest eens weten hoeveel stappen er door de week in onze gebouwen worden gezet."

Dat zijn stappen met velerlei doelen:
  • het uitdiepen van kennis van ons geloof, maar ook van velerlei andere onderwerpen waarmee onze kerkleden in aanraking komen
  • voor de jeugd werken aan het aanbieden van kennis op hun niveau
  • het omzien naar elkaar; één van de prioriteiten in ons handelen kent vele uitvoeringsvormen, waarvan u er een aantal in de links zult aantreffen
  • het omzien naar naasten van verder weg
  • naast kennis worden ook faciliteiten aangeboden
Bekijk hier het totale overzicht activiteiten 2023-2024