Home > Oude Kerk > Bijstand in het pastoraat

Bijstand in het pastoraat

Bijstand in het pastoraat wordt uitgevoerd door:

Ds. C. van Dam, tel 06-4432 4988, e-mail , k.vandam@protestantsekerk.nl of
e-mail: bijstandinhetpastoraat.ok@hervormd-ermelo.nl

Binnen het budget van de Algemene Kerkenraad zijn er (nog) middelen om extra mensen in te zetten ten behoeve van het pastoraat in de verschillende wijken. in een wijk met relatief veel ouderen zoals de onze is het onmogelijk voor de predikant met regelmaat alle ouderen van de gemeente te bezoeken. Waar allerlei vrijwliigers inzetbaar zijn, zij het ook ten dele, is er in de persoon van deze bijstand wat extra tijd en inzet beschikbaar voor het (ouderen)bezoekwerk. ds. Anne Verbaan vindt de ruimte om naast haar interimwerk in Landelijke dienst een dagdeel bezoekwerk te doen in Rehoboth, de aanleuningenwoningen van het Oranjepark, de Amaniet en de Croonenburght. In voorkomende gevallen belt of mailt u naar bovenstaand adres.

Bijgewekt 2021-02-15