Home > Oude Kerk > Activiteiten

AUG
1-8-2020
Oude Kerk

De kinderhoek voor de vakantie periode

Hallo jongens en meisjes (en ouders),

Het is vakantie! Wellicht gaan jullie niet heel ver weg of ook minder lang dan je gewend bent, maar het is vakantie en je kunt lekker uitrusten van een jaar school en huiswerk.
Ook de juffen nemen allemaal even vakantie en daarom is dit een bericht wat er de hele zomervakantie op blijft staan.
Voor verhalen en verwerkingen kunnen jullie naar de volgende site: https://vertelhetmaar.nl/. Daar kun je een gratis account aanmaken.
De hele zomer kun je de verhalen lezen, die je anders van ons zou horen. En kun je de kleurplaten, de puzzels en knutsels vinden die normaal op zondag in de Hoeve gemaakt konden worden.

We wensen jullie een hele fijne vakantie en hopen jullie in september weer veilig terug te zien en jullie verhalen te horen wanneer we elkaar weer in en om de Oude Kerk zullen ontmoeten.

Hartelijke groeten van alle juffen!

Deel op Deel op

1-8-2020
Oude Kerk

Zoek activiteit

Van
Tot

APR

Jongerenwerkvacantie 26 okt - 3 nov 24

aanmelden voor 30 april 2024
bij Wilma Knoppersen

minder
MEI

Elke woendag koffie en ontmoeting

elke woensdagmorgen 10:00 uur
De Hoeve

meer
MEI

Opening expositie met werk van Maarten 't Hart

Opening expositie met werk van Maarten 't Hart. Tijdens deze opening vindt toelichting op de kunstwerken plaats en klinkt er muziek. Aanvang 14.00 uur.

-------------------------------------------------------------------------------------
Komende activiteiten in De Muzerije:

Zaterdag 18 mei van 14.00 uur tot 14.30 uur: schilderijconcert.

Zaterdag 25 mei van 14.00 uur tot 14.30 uur: schilderijconcert.

Zaterdag 1 juni: concert door Merel Leijen (harp) en Gerrit 't Hart (clavecimbel en secretaire-orgel). Aanvang 15.30 uur.

Zaterdag 21 september: concert door Victor Pirir Avila (blokfluit en clavecimbel) en Gerrit 't Hart (secretaire-orgel en clavecimbel). Aanvang 15.30 uur.

Zaterdag 9 november: concert door Magda Jonkers (fluit) en Gerrit 't Hart (secretaire-orgel en clavecimbel). Aanvang 15.30 uur

Zaterdag 14 december: concert door Kleinkoor Ermelo, onder leiding van Gerrit ’t Hart. Aanvang 15.30 uur.
zaterdag 11 mei 2024 14:00 uur
De Muzerije, Telgterbuurtweg 29, Ermelo