Home > Oude Kerk > Het winterwerk

Het winterwerk

Het winterwerk is het raamwerk, waarin alle activiteiten voor het komende winterseizoen een plaats krijgen.

Het winterwerk wordt gestart met een speciaal georganiseerde gemeentezondag, op een van de zondagen in september. Dat begint met een dienst om 10:00 en loopt daarna over in allerhande activiteiten, welke duren tot 14:00 uur.

Raadpleeg voor alle activiteiten de activiteitenlijst op deze website. In deze lijst worden alle actviteiten in de Oude Kerk opgegenomen. Ook die van Vorming en Toerusting. Ook aan activiteiten van onze wijkpredikant(en) en organisten elders zal aandacht  worden besteed.

Bijgewerkt tm 2022-04-10