Home > Oude Kerk > Bloemen in de kerk

Bloemen in de kerk

Tijdens de diensten staan er bloemen op de standaard achter de vleugel of op de tafel.

Deze bloemencomposities worden verzorgd door een enthousiast team van dames. Contactpersoon mw. D.L Luijt-van den Blom, tel.: 552249

Er zijn van de afgelopen vijf jaar veel foto's gemaakt van de bloemstukken. Soms is het een vaas met bloemen die bloeien in die tijd van het jaar. Soms zijn het heel artistieke kunstwerken.
Sinds van elke dienst een online uitzending wordt verzorgd, zijn de bloemen nog veel prominenter in beeld gekomen. Omdat het uitspreken van een gebed als een prive-moment wordt beschouwd, zal de video-camera tjdens het uitspreken van een gebed de bloemen in beeld brengen.

Bijgewerkt tm 2021-02-15