Home > Nieuwe Kerk > Catechisatie

Jeugdwerk

Catechisatie

De catechisatie wordt gegeven in 't Venster. In een catecheseteam nemen deel de catecheten (waaronder de predikanten) en mentoren.

Leeftijd 12 - 15:
Follow Me

Dinsdag:
Leeftijd 16 - 17:
Follow Me-next
Leeftijd 18+:
Groepscatechese
20:00 - 20:45
Belijdeniscatechisatie:

Dinsdag:
20:00 - 21:00

In de catechese voor 12-15 jaar staat het vormen van een persoonlijke identiteit centraal. Tieners worden aangemoedigd deze te funderen op Jezus Christus.

In de catechese aan jongeren van 16 jaar en ouder, staat het verdiepen van het persoonlijk geloof centraal.
  • Jongeren worden aangemoedigd om in de bijbel, aan de hand van de traditie, de inhoud van hun geloof te ontdekken.
  • Ook worden jongeren geholpen om hun geloof te verwoorden aan anderen.

Heeft u naar aanleiding van bovenstaande informatie nog vragen of bent u enthousiast geworden en wilt u zich graag aanmelden? Dan kunt u contact opnemen met één van de jeugdambtsdrager.