Home > Nieuwe Kerk > Kinderoppas

Kinderoppas

Tijdens de ochtend dienst wordt er oppas aangeboden, voor kinderen tot en met 3 jaar. De oppasdienst is gevestigd in de kelder van ’t Venster, het gebouw naast de Nieuwe kerk.
Er is oppas aanwezig 20 minuten voor aanvang van de dienst.

Bij binnenkomst mag u de naam van u kind en eventuele bijzonderheden op het formulier schrijven wat klaar ligt op de tafel, tevens vragen wij u om een badge op de kleding van u kind te klemmen (deze wordt verstrekt door de oppasdienst) na afloop van de dienst deze graag weer inleveren.

Op deze tafel staat ook een spaarpot, hierin kan een vrijwillige bijdragen gedaan worden, van de opbrengst kopen wij bijv; nieuw speelgoed, koekjes, knutselmatriaal etc.

De tas van u kind mag in 1 van de roze manden en een beker mag op de kast. Graag beide voorzien van naam!

Tijdens de dienst word er een verhaal gelezen en een aantal liederen gezongen. Ook word er wat gedronken en gegeten. Het drinken moet u kind zelf meenemen, graag de naam van u kind op de beker! Voor wat lekkers wordt gezorgd!

Er is altijd vraag naar mensen (vanaf ongeveer 12 jaar) die op willen passen.

Voor vragen, opmerkingen kunt u contact met ons opnemen.