Home > Kerkelijk Centrum > wijknieuws

wijknieuws

Jaarthema 2023-2024: God van liefde, God van trouw

Als jaarthema willen we komend seizoen stilstaan bij het boek Hosea. Geen eenvoudig boek want veel van de tekst is in dichterlijke stijl geschreven. Hosea wordt als profeet geroepen door God om heel concreet uit te beelden hoe het volk Israël God ontrouw is, en hoe God liefdevol blijft uitreiken naar zijn volk.
Door middel van 7 studies, gekoppeld aan een aantal themadiensten, willen we beter gaan verstaan wat het boek ons vandaag de dag te zeggen heeft.

Begin september zal er een boekje beschikbaar worden gesteld voor gebruik in kringen. Het is erg verrijkend voor je geloof om ook met elkaar verder te praten over het bijbelboek. Ben je nog geen lid van een kring, overweeg dan in het nieuwe seizoen je bij één aan te sluiten of woon een keertje vrijblijvend een kringavond bij
Neem contact op met Sjaak van Tilburg

Wilt u al het nieuws over onze wijkgemeente in uw mailbox ontvangen, meldt u dan via deze link aan voor onze nieuwsbrief.

Hier kunt u delen uit het kerkblad lezen wat onder wijknieuws staat van onze wijkgemeente.

Klik op één van de onderstaande linken:
Wijknieuws:
Wijknieuws 2024 nr. 6