Home > Kerkelijk Centrum > Jongerenwerkvakantie

Jongerenwerkvakantie

Jongeren Werkvakantie

Elk twee jaar organiseren we als wijkgemeente een jongeren werkvakantie (JWV). Komende zomer (van 7 juli t/m 15 juli) hopen wij voor de vijfde keer met een groep jongeren op reis te gaan.
Dit jaar naar Nyíregyháza in Hongarije.
Het is een project van Stichting Hulp Oost-Europa. Nyíregyháza is een stad in het noordoosten van Hongarije. Hier is het Christelijke verzorgingstehuis Magdaléneum, voor meisjes en vrouwen met een handicap, gevestigd.
De JWV groep gaat daar praktisch aan de slag met klussen zoals schilderwerkzaamheden, gangen opknappen etc.

Daarnaast is uiteraard is ook veel tijd voor ontmoeting en geloofsopbouw.

De jongeren organiseren dit jaar tal van activiteiten om geld op te halen voor dit goede doel.

Heeft u een vraag of wilt contact met ons opnemen?
Mail dan naar: jwvkcermelo@hotmail.com

Wilt u dit doel ondersteunen door een gift?
U kunt uw gift overmaken naar rekeningnummer
is NL06RABO0317701525 t.n.v. College van Kerkrentmeesters Ermelo onder vermelding van JWV Kerkelijk Centrum

?