Home > Kerkelijk Centrum > Activiteiten

SEP
Zaterdag 19 september vanaf 17:00 uur
Kerkelijk Centrum

Veiling ten behoeve van de renovatie van het KC

Ons plan was om afgelopen 21 maart een veiling te houden om de laatste € 15.000,- voor de renovatie binnen te halen. Door de corona waren we gedwongen deze veiling uit te stellen. De veiling zal nu worden gehouden op zaterdag 19 september. We willen hier een leuk feestje van maken en beginnen aan het einde van de middag met een gezamenlijke maaltijd, als dank voor het mooie bedrag dat al door u is toegezegd. Vanaf 17.00 uur bent u welkom waarna we om 17.30 uur beginnen met de maaltijd. Na de maaltijd gaat om 18.45 uur de veiling van start. Hiervoor hebben we natuurlijk de nodige kavels van diensten en producten nodig waarop geboden kan worden. Hierbij kunt u denken aan:

•          een barbecue bij u in de tuin,

•          een avondje oppassen,

•          een diner voor 6,

•          een taart op bestelling,

•          een dagje schilderen etc.

We maken gebruik van de al eerder ingevulde intekenlijsten voor de kavels, uiteraard mogen daar nog nieuwe kavels bij! Opgaveformulieren voor de maaltijd liggen op de tafels in de hal. Tot uiterlijk 16 september kunt u zich ook via de mail opgeven voor de maaltijd (cjderuiter@hetnet.nl). Komt u ook? Wij hopen bij een goede opkomst een mooi bedrag binnen te halen.

Deel op Deel op

Zaterdag 19 september vanaf 17:00 uur

Zoek activiteit

Van
Tot

MEI

Themadienst #7

Als dauw op dorstig land

Hosea 13 en 14

Ds. M van Leeuwen

Voor meer info over het jaarthema klik hier.
9:30 uur (ochtenddienst)

minder