Home > Kerkelijk Centrum > Activiteiten

OKT
9 oktober
Kerkelijk Centrum

Inzameling voor de Voedselbank en ook punten sparen (DE)

Als gemeenteleden van het Kerkelijk Centrum kunnen we een bijdrage leveren aan mensen die het financieel moeilijk hebben ( zie artikel kerkblad onder diaconie ).
Op zondag 9 okt 2022 staan er lege kratten van de voedselbank. Wilt u mee helpen om de kratten te vullen door de volgende producten mee te nemen: rookworst(ook rund-kip-vegetarisch),blik ananas, vacuümverpakte kaas, zuurkool in pot of zak(ongekoeld houdbaar), kleine pot of blik groenten (350gr)(blik of zak soep en blik zalm of makreel.

-De punten van Douwe Egberts kunt u ook inleveren.
Dan sparen we samen voor koffie voor de voedselbank. Cadeaukaarten AH, Plus of Jumbo (voor(dag) verse producten) Alvast bedankt.
In de hal van de kerk staan weer kratten waarin u de producten kunt deponeren, maar u kunt uiteraard uw product ook geven aan een van de diakenen die daar aanwezig zijn. Wij hopen dat u mee wilt doen met deze concrete vorm van hulpverlening.

Alvast bedankt namens de Voedselbank Ermelo. Gijs van Norden.

Deel op Deel op

9 oktober

Zoek activiteit

Van
Tot

MEI

Themadienst #7

Als dauw op dorstig land

Hosea 13 en 14

Ds. M van Leeuwen

Voor meer info over het jaarthema klik hier.
9:30 uur (ochtenddienst)

minder