Home > Kerkelijk Centrum > Kringen

Kringen

Er zijn in onze gemeente zo'n 13 kringen met in totaal ongeveer 150 leden. Een kring is bij uitstek de plek om met elkaar verder te praten en leren over het thema. Maar ook om als 'kerk in het klein' bij elkaar betrokken te zijn en samen te bidden. Mocht je nog niet bij een kring zitten, meld je aan om het eens te proberen. Nu lijkt dat een misschien een grote stap, maar we hebben met de kringcoördinatoren afgesproken even te starten met het uitspreken van verwachtingen. En mocht de kring toch niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je je ook overwegen je bij een andere kring aan te sluiten, we willen daar in open en flexibel zijn.

Wil je aanmelden voor een kring of willen wisselen neem dan contact op met Sjaak van Tilburg