Home > Westerkerk > Nieuws

Vrijdag 01 juli 2022

Scipio-app: notificaties

Gebruik je de Scipio-app en krijg je geen notificaties? Of krijg je teveel notificaties? Je kunt dit als volgt instellen. Open de app en kies rechts onderin ‘Menu’. Bovenin staat je naam met ‘belijk mijn llidmaatschap’. Klik hierop en kies ‘Meldingen instellen’. Je kunt hier alle meldingen aan- of uitzetten (bovenste regel: meldingen ontvangen) . Als meldingen ontvangen aan staat, kun je onderdelen aan- en uitzetten. Zo is het bijvoorbeeld mogeljk om wel meldingen te krijgen van nieuws, maar niet van het toevoegen van documenten.

Vragen over de app? Kijk eens op de pagina vragen en antwoorden of neem contact op via app.wk@hervormd-ermelo.nl.

Deel op Deel op

Zoek nieuws