Home > Westerkerk > Nieuws

Woensdag 20 mei 2020

12 uur wandelen voor Compassion

12 uur wandelen voor het noodfonds van Compassion op zaterdag 30 mei.

Zowel Wendy als ik hebben in Uganda de armoede mogen zien tijdens onze Muskathlon in 2013 en 2015. Ook hebben wij toen mogen zien, en dat ervaren wij nog steeds, wat het goede werk van #Compassion betekent voor heel veel kinderen, gezinnen en kerken wereldwijd.
Al een paar keer heb ik de link van Compassion voorbij zien komen mbt de gift die je kunt geven om de gevolgen van Corona voor mensen in armoede te steunen of om een keer een maaltijd te laten staan en daarvoor een bedrag te doneren.
Toen ik zaterdagavond ook nog het NOS-artikel voorbij zag komen over de gevolgen van Corona, wilde ik ook wat gaan doen. Geven is makkelijk, vooral vanachter jouw of mijn scherm. Dat was en is mij te gemakkelijk. Op zaterdag 30 mei ga ik 12 uur wandelen om geld in te zamelen voor het noodfonds van #Compassion Ik wil je uitdagen om ook een donatie te doen aan het noodfonds waarbij jij alleen de gift hoeft te doen, ik zal voor je lopen.
Zou je in een reactie willen laten of je een donatie hebt gedaan? Doneren via mij kan ook via een tikkie of een overboeking. Ik maak dan zaterdagavond 30 mei om 20.00 uur bekend hoeveel geld ik heb opgehaald.

Hongerpandemie dreigt: 'Niet corona zelf, maar gevolgen maken meeste slachtoffers' -  NOS artikel

Sjoerd van Werven

Deel op Deel op