Home > Zendingskerk > Kerkdiensten

Wat doen wij?

Kerkdiensten

Elke zondag om 10.00 uur wordt er een kerkdienst gehouden in de Zendingskerk aan de Harderwijkerweg 10.

Over de kerkdiensten
In onze eredienst willen wij elkaar ontmoeten rond het verhaal van de Levende. Het mag er dan ook levendig aan toe gaan.Daarbij zoeken wij in woord, gebed, stilte en muziek de goede toon. Wij betrekken zoveel mogelijk gemeenteleden (jong en oud) bij vormgeving, inhoud en uitvoering van de vieringen. Het is immers de gemeente die viert. Een inhoudelijk goede preek, mooie muziek, samen zingen en de ontmoeting met elkaar zijn voor ons belangrijke zaken.
We hechten aan tradities, maar we willen niet star vasthouden aan overgeleverde vormen. Integendeel, wij blijven zoeken naar vormen die toen en nu met elkaar verbinden. Wij streven naar herkenning en inspiratie voor ons leven voor alledag en het samenleven in compassie met anderen.

Online kerkdiensten
De vieringen, ook op bijzondere feestdagen worden uitgezonden diensten zijn ook terug te kijken op YouTube. Op deze wijze kunt u, indien u niet kunt deelnemen aan de viering in de kerk, toch (digitaal) deelnemen aan de vieringen.