Home > Westerkerk > Step Forward

Jeugdwerk

Step Forward

Club 16 plussers
Voor de 16+ club zijn we de afgelopen tijd druk bezig geweest met zoeken naar leiding en het vinden van een manier om toch club aan te kunnen bieden aan de tieners van deze groep.
Omdat er ook in de Oude Kerk een probleem is met leiding zijn we met elkaar in gesprek gegaan om te kijken of we de groepen samen kunnen voegen zodat we toch door kunnen. Mooie bijkomstigheid is dat we hiermee het jeugdwerk wat over de kerkmuren heen kunnen tillen en de jongeren ook leeftijdsgenoten van andere kerken ontmoeten en leren kennen.

Op 11 oktober aanstaande komen we met beide groepen bijeen om met elkaar na te denken over de wensen van de tieners zelf en ook de vorm van of en hoe we mogelijk samen kunnen voegen, geheel of gedeeltelijk.

De tieners van de Stepsgroep van afgelopen seizoen worden hier voor uitgenodigd.
Ben je (of is uw zoon/dochter) vorig jaar niet naar club geweest maar wil je/hij/zij wel aansluiten bij deze avond en meedenken?

In het seizoen 2020-2021 is er geen Step Forward