Home > Westerkerk > Bulgarije 2022: inventarisatie

Bulgarije 2022

Inventarisatie

Bulgarije 2020!

Na het succes van vorig jaar hebben we weer zin om in de herfstvakantie van 2020 opnieuw naar Bulgarije te gaan om daar onze handen uit de mouwen te steken bij de Roma.

Op 19 september was er een informatieavond in de Westerkerk voor jongeren en hun ouders. Heb je deze avond gemist, maar wel interesse? Geen probleem!

Ben je volgend jaar oktober 16 jaar of ouder, wil je wat betekenen voor je naaste in Bulgarije, ben je goedgemutst om acties te helpen organiseren om geld bij elkaar te verzamelen en ben je volgend jaar herfstvakantie (17 t/m 24 oktober 2020) beschikbaar? Mail dan even naar familie.poelman@gmail.com.

De maximum grootte van de groep is 30 personen. Jongeren die vorig jaar niet mee zijn geweest, krijgen voorrang.

André Priem, Aart Verspuij, Hanneke van Kesteren, Tonny en Patricia Poelman.